Alla inlägg under mars 2020

Av Mikael Larsson - 29 mars 2020 20:06

Söndag kväll och jag har varvat netflix..Precis klar med senaste säsongen av narcos och vill hitta nån ny bra serie att kolla på.. Netflix är riktigt segt för mig nu men det har nog att göra med att det är söndag kväll och alla sitter hemma och kollar film.. Jag får ta och läsa på lite istället och pröva netflix när det går snabbare igen och nästa månad släpps rätt många bra grejer..Sunderlands säsong 1 var riktigt underhållande att följa.. Tyvärr har bärsen tagit slut här hemma så den får man klara sig utan ikväll..Det vore nice ifall systemet kunde köra ut alla dagar i dessa tider.. 2 burkar hade räckt för mig ikväll ;) 


Kollade precis klockan och fick en chock när jag såg att den var 8.. Svårt att hänga med i takterna när det slog om i natt..Och imorgon är det måndag men jag lär väl inte märka nån skillnad mot idag

Av Mikael Larsson - 27 mars 2020 02:05

Så mycke tankar som går i skallen när man bara sitter hemma hela tiden.. Jag är inte sjuk eller så men jag går inte ut i onödan eftersom man säger att vi ska stanna hemma på nyheterna... Jag är trött på corona och längtar tills allt är normalt igen.. Tiden går långsamt och jag har svårt att sova när man bara är hemma och inte bränner energi.. Jag vill gymma jag vill träffa min polare nu sitter jag bara och kollar massa film och youtube.. Har fastnat för en snubbe som släpper as nice videos.. störda knäck ljud.. Kolla den här.. stört men ändå nice 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards