Direktlänk till inlägg 9 april 2020

Skärtorsdag

Av Mikael Larsson - 9 april 2020 19:21

En skum skärtorsdag som känns som vilken dag som helst i veckan.. I vanliga fall hade jag säkert suttit och planerat något kul för långhelgen men nope, nu är det hemma och jag har redan sett klart serien om sunderland och narcos. Kollade klart på marriage story fast den inte alls föll mig i smaken, seg handling och ett konstigt slut.. Tänker gå och köpa chips nu sen leta upp en film eller serie att bränna av snabbt som bara den! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Larsson - 13 maj 2020 00:12

Nu har jag jobbat två dagar på kontoret och jag saknar faktiskt tiden att jobba hemifrån,, det var lätt att vänja sig med att kunna göra om man vill.. Fast nu har det slagit om till onsdag så snart är halva veckan klar.. Trist att man ska behöva vänt...

Av Mikael Larsson - 28 april 2020 20:03

Då var det officiellt, jobbar har bestämt sig för att det är dags att komma tillbaka till kontoret 11 maj.. Visst ska det bli trevligt att träffa alla kollegor igen och inte bara prata över telefon och email men det är rätt nice att vara hemma.. Förr...

Av Mikael Larsson - 16 april 2020 01:12

Det känns udda att jobba igen efter påskledighet för man hinner anpassa sig till ledighet snabbt..och jag har lätt att vända på dygnet och ligga och stirra i taket på kvällerna efter ledighet och ikväll var inget undantag..Det ska bli skönt när man k...

Av Mikael Larsson - 4 april 2020 23:00

Nu har jag precis kollat klart på ett nytt avsnitt av Sunderland til I die.. men det gäller att ransonera avsnitten nu för att hålla väntan så kort som möjligt till nästa säsong ;) Serien är så sjukt bra och man får mycket känslor för Sunderland i so...

Av Mikael Larsson - 2 april 2020 21:05

Igår kom äntligen den nya säsongen av Sunderland til I die på netflix! Jag har längtat som en galning ända sen förra säsongen slutade.. Ni som inte har sett den rekommenderar jag verklingen att göra det.. jag har kommit halvvägs igenom den nya säsong...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards