Direktlänk till inlägg 27 mars 2020

Att sitta hemma

Av Mikael Larsson - 27 mars 2020 02:05

Så mycke tankar som går i skallen när man bara sitter hemma hela tiden.. Jag är inte sjuk eller så men jag går inte ut i onödan eftersom man säger att vi ska stanna hemma på nyheterna... Jag är trött på corona och längtar tills allt är normalt igen.. Tiden går långsamt och jag har svårt att sova när man bara är hemma och inte bränner energi.. Jag vill gymma jag vill träffa min polare nu sitter jag bara och kollar massa film och youtube.. Har fastnat för en snubbe som släpper as nice videos.. störda knäck ljud.. Kolla den här.. stört men ändå nice 

 
 
Isabelle

Isabelle

28 mars 2020 03:15

Klart du får gå ut och handla och gå promenad. Massor folk ute precis som vanligt HÄR. Jag gick förbi en Pub/krog som var Fullsatt och folk satt Nära varandra faktiskt !!! :) hehe

Världen stängs ner. Världsmakten sätter Skräck på Världen precis som den Alltid gjort. Den styr oss genom Rädsla. Viruset släpps. Medias uppgift är att sprida Skräck bland oss Medborgare och att hålla oss där. Istället för att Makten personligen kliver in blir vi nu våra egna Fångvaktare. Vi gör Jobbet åt New World order. Vi sätter oss själva i Ekonomisk Kollaps. Precis det dom Vill. När det väl har Hänt så kan dom kliva in med sin Agenda. Have Fun.

JAG REKOMMENDERAR DIG ATT SE PÅ VIDEOS FRÅN " WAKE UP GLOBE "

https://www.youtube.com/watch?v=bgln8rjuIMU&t=1394s

http://nouw.com/fobibella

Mikael Larsson

29 mars 2020 20:34

Jag försöker hålla mig inne så mycket det går men att gå ute i det fria kostar jag på mig!! :)

Ska absolut kolla klippet.. tack för tipset!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Larsson - 13 maj 2020 00:12

Nu har jag jobbat två dagar på kontoret och jag saknar faktiskt tiden att jobba hemifrån,, det var lätt att vänja sig med att kunna göra om man vill.. Fast nu har det slagit om till onsdag så snart är halva veckan klar.. Trist att man ska behöva vänt...

Av Mikael Larsson - 28 april 2020 20:03

Då var det officiellt, jobbar har bestämt sig för att det är dags att komma tillbaka till kontoret 11 maj.. Visst ska det bli trevligt att träffa alla kollegor igen och inte bara prata över telefon och email men det är rätt nice att vara hemma.. Förr...

Av Mikael Larsson - 16 april 2020 01:12

Det känns udda att jobba igen efter påskledighet för man hinner anpassa sig till ledighet snabbt..och jag har lätt att vända på dygnet och ligga och stirra i taket på kvällerna efter ledighet och ikväll var inget undantag..Det ska bli skönt när man k...

Av Mikael Larsson - 9 april 2020 19:21

En skum skärtorsdag som känns som vilken dag som helst i veckan.. I vanliga fall hade jag säkert suttit och planerat något kul för långhelgen men nope, nu är det hemma och jag har redan sett klart serien om sunderland och narcos. Kollade klart på mar...

Av Mikael Larsson - 4 april 2020 23:00

Nu har jag precis kollat klart på ett nytt avsnitt av Sunderland til I die.. men det gäller att ransonera avsnitten nu för att hålla väntan så kort som möjligt till nästa säsong ;) Serien är så sjukt bra och man får mycket känslor för Sunderland i so...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards