Alla inlägg den 4 april 2020

Av Mikael Larsson - 4 april 2020 23:00

Nu har jag precis kollat klart på ett nytt avsnitt av Sunderland til I die.. men det gäller att ransonera avsnitten nu för att hålla väntan så kort som möjligt till nästa säsong ;) Serien är så sjukt bra och man får mycket känslor för Sunderland i soffan.. Ville bara skriva av mig lite för nu är jag sugen på lite mer TV soffa och chip och en kall cola.. Fast nu är det film som gäller.. Jag googlade efter tips på nya filmer att se och hittade den här. Har hört lite blandat om den filmen men jag får ge den ett försök.. Gillar jag inte det jag ser kommer jag gå över till narcos.. Det är väl tur i oturen att så många bra serier släpptes nu för det har gjort det lättare för mig att stanna hemma.. Allt annat man sett fram emot skulle precis börja och då tänker jag på resor sport för att inte tala om em.. När man tänker på allt man missar är det lätt att bli bitter men man ska inte klaga med tanke på att alla människor som upplever tragedier..


Men det här ska inte bli ett bittert inlägg utan jag ska kolla film och ha kul!! :) Dags att knäppa colan och dra in en ny påse i mixen. Mot soffan!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards